niedziela, 1 maja 2016

   To nie jest zawieszenie! Czuję się w obowiązku zaznaczyć to na samym początku. Gdy zaczynałam przygodę z blogowanie niemożliwe wydawało mi sie wypalenie, a teraz to czuję. Wydaję mi się, że stracił sentyment do tej historii, ale dokończę ją dla Was. Tak więc proszę Was o wyrozumiałość czasową. Nie wiem ile mi to zajmie... Próbuję odszukać sens tego bloga, życia Elizabeth, ale go nie znajduję. Będę dalej dodawać, jednak nie daję Wam złudnych nadzieje, że potrwa to krótko. Proszę byście pod tym postem zgłaszali się, jeżeli kogoś z Was mam natychmiastowo poinformować o powrocie.
   Najważniejsze jest dla mnie byście nie myśleli, że jest mi łatwo. Broń Boże, od półroku zmagam się z tymi myślami, nadszedł czas by się odważyć i przekazać Wam tą wiadomość. Mam nadzieję, że teraz mnie nie nienawidzicie.
   Gdyby ktokolwiek z Was chciał się czegoś dowiedzieć lub co jakiś czas dostać próbkę nowego rodziału, mówicie, w razie potrzeby podam maila.
Pozdrawiam, puck

8 komentarzy:

  1. Trzymam kciuki za twój powrót. Gdy będziesz wracać podrzuć komentarz na któryś z moich blogów

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się i również trzymam kciuki :3 Dasz radę i przełamiesz to :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Hahahahah nie jestes sama ! Ja co chwila wymyślam nową postać a pozniej sie załamuje i ją zostawiam ale jezeli po jakimś czasie odkopię ją ze śmietnika to wraca w moje łaski na kolejny nieokreślony czas. Mam nadzieje ze Elizabeth powróci a jesli nie, to trudno ! Zawsze można czytać w kółko te 10 rozdziałów ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja sie wciągnęłam, trafiłam tu zupełnie przez przypadek. oczarował mnie Twoj sposób pisania. Zakochałam się w bohaterach. Jestem szalenie ciekawa dalszego postępu a tu...
    Po części Cie rozumiem. Ja również wiele razy zaczynałam pisać opowiadania, a nie kończyłam. Im dalej w las tym więcej drzew. Rozwinięcie fabuły bywa trudne. Jednak mam nadzieję, że może kiedyś dowiem sie dalszego ciągu tej historii.
    powodzenia!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Zostałaś nominowana do Liebster Blog Award :) Wszystkie informacje znajdziesz na naszym blogu http://we-want-to-dream.blogspot.com/2016/06/liebster-blog-awards-1.html. Z góry bardzo dziękujemy ;D
    ~Gwiazda i NightLady z bloga We're All Mad Here

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam pytanie kiedy bedzie nowy rozdział? Bo uwielbiam to opowiadanie;)

    OdpowiedzUsuń